.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متن سخنرانی اوباما در مجمع عمومی سازمان ملل

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: نیروهای نظامی امریکا تا پایان سال 2011 در عراق می مانند.

به گزارش واحدمرکزی خبر، اوباما تعطیلی زندان گوانتانامو را یکی از اقدامات خود در دوران ریاست جمهوریش برشمرد و افزود: قصد داریم با کمک همه کشورهای عضو سازمان ملل متحد، فعالیت های القاعده و متحدانش را مختل و آنها را شکست دهیم، شبکه ای که هزاران نفر از مردم ملل مختلف را از پای درآورده و برای انهدام مقر سازمان ملل نیز توطئه کرده است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: بسیاری از کشورهائی که نمایندگان آنها در این جمع حضور دارند به دولت های پاکستان و افغانستان کمک می کنند تا امکانات لازم را برای پیشگام شدن در نبرد علیه القاعده به دست آورند. وی مدعی شد تلاش می کنیم تا امنیت مردم این دو کشور را تامین و فرصت های جدیدی برای آنها فراهم آوریم.

وی همچنین گفت : ماه اوت را به عنوان مهلت مقرر برای خارج ساختن همه نیروهای رزمی خود از عراق تعین کرده ایم. و به وعده خود برای خارج ساختن همه نیروهای خود از عراق تا پایان سال 2011 عمل خواهیم کرد.

باراک اوباما افزود: من خطوط اصلی دستور کاری جامع برای تلاش در جهت دست یافتن به جهان عاری ازجنگ افزار هسته ای را ترسیم کرده ام. در مسکو، امریکا و روسیه اعلام کردند که سیاست کاهش چشمگیر جنگ افزارهای هسته ای را در پیش خواهند گرفت و در کنفرانس خلع سلاح ، موافقت خود را برای همکاری در جهت طرح ممنوعیت کامل تولید مواد هسته ای به منظور استفاده در جنگ افزارهای هسته ای اعلام کردیم.

اوباما با بیان اینکه نماینده ویژه ای را برای پیگیری روند صلح در خاورمیانه منصوب کردم مدعی شد امریکا به تلاش های مستمر خود برای تحقق طرح دو کشور اسرائیل و فلسطین ادامه می دهد تا صلح و امنیت در این منطقه برقرار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.